FAQ
Tijdens het online shoppen, het afronden van uw bestelling of na ontvangst van uw bestelling kan het natuurlijk voorkomen dat u vragen heeft. Hier vindt u de meest gestelde vragen van onze Bedplezier.nl-klanten. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of te e-mailen.
Hoe kan ik bestellen op Bedplezier.nl?
Bij Bedplezier.nl kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week je favoriete items bestellen. Wij hebben het bestelproces voor jou zo makkelijk mogelijk gemaakt! Voor 22:00 = De volgende werkdag in huis!
Stap 1: Selecteer de items die je wilt hebben en stop ze gemakkelijk in je winkelmandje. Kies de juiste maat en kleur.
Stap 2: Ga naar je winkelmandje. Hier vind je alle items die je hebt geselecteerd op Bedplezier.nl. Wanneer je meer dan 50,- euro uitgeeft, is jouw bezorging gratis. De items worden voor jou gereserveerd tot de betaling is afgerond. Zit je hier onder, dan kost de bezorging 5,95.
Stap 3: Je bent nu aangekomen bij het invullen van jouw gegevens. Controleer goed of jouw gegevens kloppen voor je naar de betaalpagina gaat. Wanneer alles klopt kun je kiezen uit drie verschillende betaalmethoden: Creditcard, iDEAL of PayPal. Als alles is gelukt, ontvang je een bevestiging op de mail.
Hoe weet ik dat Bedplezier.nl mijn online bestelling heeft ontvangen?
Zodra Bedplezier.nl jouw bestelling heeft ontvangen, krijg jij op de mail een bevestiging met jouw bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wanneer al jouw ingevulde gegevens kloppen, kun je kiezen uit drie verschillende betaalmethoden: Creditcard, iDEAL of PayPal.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je op dagen voor 22:00 bestelt, ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn 5,95 euro, tenzij je bestelling over de 50,- euro is. Dan worden deze verzendkosten door Bedplezier.nl vergoed.
Kan ik de bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?
Je kan bij de checkout aangeven dat je het pakket wilt ophalen bij een PostNL afhaalpunt.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De doos is volledig blanco vanwege de privacy.
Wat gebeurt er met het pakketje als ik niet thuis ben?
Het pakketje wordt nooit bij de buren bezorgd. Met de distributeurs is er een afspraak gemaakt dat er niet bij de buren geleverd wordt.
Wat is het retourbeleid van Bedplezier.nl?
Een klant van Bedplezier.nl kan een online aankoop gedurende een bedenktijd van 14 dagen ruilen of retourneren op voorwaarde dat:
· het product niet is gebruikt
· het geen product is dat speciaal voor de consument op maat is gemaakt of aangepast
· de verzegeling nog intact is van: lingerie en mode, alles uit de drogisterij, seksspeeltjes en tepelproducten of accessoires.
Niet-houdbare artikelen zoals levensmiddelen, op maat gemaakte artikelen of speciaal voor de klant aangepaste artikelen en slips, strings, catsuits, panty’s, kousen, sextoys, condooms, tabletten, glij- en massagemiddelen en crèmes (indien de verpakking niet meer gesealed is, in verband met hygiëne (dit is tevens wettelijk zo bepaald)) kunnen niet worden geruild.
Wat doe ik als er iets defect of incorrect is wanneer ik mijn pakket ontvang?
Wanneer een artikel defect of incorrect is wordt er verzocht contact op te nemen met de klantenservice. Er wordt dan gezocht naar een passende oplossing.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden van Bedplezier.nl vind je via deze link.
Waar kan ik een verklaring van Bedplezier.nl vinden omtrent privacy?
De privacyverklaring van Bedplezier.nl vind je via deze link.
Wat is SSL?
Verwerking van je klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor "Secure Socket Layer". Dit systeem versleutelt alle gegevens, voordat ze naar Bedplezier.nl verstuurd worden. Op deze manier kunnen je gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden.